"2. yarıda daha iyi işler yapacağız"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
PTT 1. Lig ekiplerinden Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'un kulüp başkanı Osman Toprak, ilk yarıyı istedikleri konumda bitiremediklerini söyledi.

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

(ÖZET) Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

"2. yarıda daha iyi işler yapacağız"
Toprak, yaptığı açıklamada, devreyi 24 puanla tamamladıklarını hatırlattı.
Sıralamadaki konumlarının kendilerini mutlu etmediğini ifade eden Toprak, "İstediğimiz yerde değiliz ama zirveyle makasın açılmaması, hedefe ulaşmamızı kolaylaştırabilir. Zirvedeki Vartaş Elazığspor ile aramızda 5 puan var. İkinci yarıda daha iyi olabilirsek bu fark kapanabilir" dedi.
Toprak, teknik heyetin vereceği rapor doğrultusunda devre arasında bazı transferlerin olabileceğini vurguladı.
Transfer konusunda çalışma yaptıklarını hatırlatan Toprak, "Takımımızın yapısına, kalitesine ve futbol anlayışına uygun bazı isimleri kadromuza dahil ederek ikinci yarıda daha iyi bir takım olma arzusundayız. İnşallah ikinci yarıda daha güzel işler yapan bir ekip olacağız" diye konuştu.