23 Elazığ FK'nin takım otobüsü, alev topuna döndü
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
TFF 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden 23 Elazığ FK oyuncuları ve teknik ekibini taşıyan otobüsün Kula ilçesinden geçerken motor bölümünde çıkan yangın söndürüldü.

Son 5 Haber

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"

Alkışlar milli yıldıza! ABD - Türkiye maçında istatistikte maçın zirvesinde

ABD Teknik Direktörü Mauricio Pochettino, Türkiye maçının ardından isyan etti: "Ben mi yanlış anlıyorum"

Galatasaray'da Singo'ya Avrupa devi talip oldu! Türk futbol tarihine geçecek bonservis...
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Elazığ FK'nın takım otobüsünde Kula ilçesinde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alındı. Yarınki Karşıyaka maçı için İzmir'e giden otobüste maddi hasar oluşurken, futbolcular ve teknik ekibin sağlık durumu iyi.
Yarın yapılacak Karşıyaka maçı için İzmir'e giden 23 FE 233 plakalı takım otobüsünün motor bölümünden, Kula Sanayi Kavşağı'nda duman yükseldi.
Futbolcular ve teknik ekibin tahliye ettiği otobüsün arka bölümüne yayılan yangın, itfaiye ekibinin müdahalesiyle söndürüldü. Otobüste maddi hasar meydana gelirken tahliye edilen 34 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.