A Milli Erkek Basketbol Takımı, Slovenya'ya gitti
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
A Milli Erkek Basketbol Takımı, 2019 FIBA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri 2. Tur I Grubu'nda yapacağı maçların hazırlıklarını sürdürmek için Slovenya'ya gitti.

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

A Milli Erkek Basketbol Takımı, Slovenya'ya gitti
A Milli Erkek Basketbol Takımı, 2019 FIBA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri 2. Tur I Grubu'nda yapacağı maçların hazırlıklarını sürdürmek için Slovenya'ya gitti.
Ay-yıldızlı ekip, Atatürk Havalimanı'ndan Slovenya'ya hareket etti. Milli takım, Slovenya'da 10 gün çalışacak ve 28 Ağustos'ta İstanbul'a dönecek.
Slovenya kampında, NBA oyuncuları Ersan İlyasova, Cedi Osman ile Furkan Korkmaz yer almıyor. Bu isimler kampa İstanbul'da dahil olacak.
A Milli Erkek Basketbol Takımı, I Grubu'nun ilk iki maçında 14 Eylül'de Ankara'da Karadağ ve 17 Eylül'de ise deplasmanda Slovenya ile karşılaşacak.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

Inter'den Hakan Çalhanoğlu kararı! Sözleşme imzalanmayacak ama...

Rafa kaldırılmıştı... Galatasaray'dan Bertuğ Yıldırım operasyonu!

Yusuf Şimşek'in acı günü

Fenerbahçe yönetimi futbolcularla buluştu

Türkiye Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi şampiyonu Fenerbahçe İstanbul Jet!

Özbek: "Projelerin gerçekleşmesini sağlayan Bankalar Birliği anlaşmasından çıkmış olmamızdır"

Mario Lemina'nın kardeşi TFF 1. Lig'de!

Elazığspor'a Süper Lig'den transfer

Iğdır FK'dan orta saha hamlesi! Sözleşme...

Batman Petrolspor'dan stoper hamlesi! Anlaşma yakın...

Dünya Kupası teknolojisi Süper Lig'e geliyor! Kulüpler ortak karar aldı

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Kocaelispor, Anfernee Dijksteel tekliflerini reddetti! İşte istenen bonservis...

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Çaykur Rizespor, Hojer ile yollarını ayırdı!

