A Milli Kadın Takımı, ikinci hafta ilk maçında Japonya'ya 3-0 yenildi
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
A Milli Kadın Takımı, ikinci hafta ilk maçında Japonya'ya 3-0 yenildi

Son 5 Haber

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"

Alkışlar milli yıldıza! ABD - Türkiye maçında istatistikte maçın zirvesinde
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

A Milli Kadın Takımı, ikinci hafta ilk maçında Japonya'ya 3-0 yenildi
2019 FIVB Voleybol Uluslar Ligi'nde mücadele eden A Milli Kadın Takımı, ikinci hafta ilk maçında Japonya'ya 3-0 yenildi.
Organizasyonun Sırbistan etabını 3'te 3 yaparak namağlup kapatan milli takım, ilk yenilgisini Japonya karşısında aldı. Türkiye, Ankara'daki ikinci maçını yarın 17.30'da Almanya ile oynayacak.
Salon: TVF Başkent
Hakemler: Simona Santi (İtalya), Dobromir Dobrev (Bulgaristan)
Türkiye: Cansu Özbay, Meliha İsmailoğlu, Zehra Güneş, Ebrar Karakurt, Hande Baladın, Kübra Çalışkan (Simge Şebnem Aköz, Fatma Yıldırım, Meryem Boz, Ezgi Dilik, Şeyma Ercan, Yasemin Güveli)
Japonya: Sato, Kurogo, Iwasaki, Shinnabe, Ishii, Okumura (Kobata, Miyashita, Nabeya)
Setler: 23-25, 22-25, 14-25
Süre: 82 dakika (28, 29, 25)