Ali Koç: "Kimin şampiyon olduğunu gösterdiniz"
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Süper Lig'in son haftasında bu akşam İstanbulspor ile sahasında karşılaşacak olan Fenerbahçe'de başkan Ali Koç, futbolcularla bir konuşma yaptı. Detaylar.

Son 5 Haber

Hakan Çalhanoğlu: "Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı"

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig'in 38. haftasında bu akşam saat 19.00'da İstanbulspor ile sahasında karşılaşacak olan Fenerbahçe'de başkan Ali Koç, dün takımla bir konuşma yaptı.
"Sahada derslerini verdik"
Koç konuşmasında, "Şahsım ve bütün Fenerbahçeliler adına hepinizi kutluyorum. Yaşananlar, sahada gördüklerimiz falan tahmin edilecek gibi değildi. Sahada derslerini verdik.
"Geçen hafta kimin şampiyon olduğunu gösterdiniz"
Yarın (Bu akşamki İstanbulspor maçı ile ilgili) ne olur bilmiyorum. Geçen hafta kimin şampiyon olduğunu gösterdiniz. Şampiyon olalım, olmayalım, 96-99 puan, namağlup deplasman, bir başkan, bir camia daha ne isteyebilir ki? Ne olursa olsun yarın akşam Allah hepinizden razı olsun. Sağ olun, var olun" ifadelerini kullandı.
İşte Ali Koç'un konuşması