Altıparmak: "Trabzonspor'a karşı 3-1'den geri dönmek çok zor"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Kasımpaşa'nın Trabzonspor'u deplasmanda 4-3 yendiği karşılaşma sonrası Mehmet Altıparmak açıklamalarda bulundu. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin

Zaniolo için ipler gerildi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Altıparmak: "Trabzonspor'a karşı 3-1'den geri dönmek çok zor"
Süper Lig’in 7. haftasında Trabzonspor, Kasımpaşa’yı ağırladı. Mücadele konuk takımın 4-3 üstünlüğü ile sona erdi. Karşılaşma sonrası Mehmet Altıparmak açıklamalarda bulundu.
"Trabzonspor'a karşı 3-1'den geri dönmek çok zor"
Maçta 8 pozisyon bulduklarını belirten Altıparmak, "8 tane pozisyonumuz var 4'ünü gol yaptık. Çok güzel bir geceydi. Futbol adına takımım her şeyi yaptı. Futbolun güzelliklerini sunmaya çalışan bir takımız. Trabzonspor'da mutlak kazanmak için çıktı. Hangi sahada çıktığımız değil, yapacaklarımız önemliydi. Trabzonspor'da çok kaliteli ayaklar var. 3 kez geldiler, 3 gol attılar. Hiç kaçırmadılar. 3-1'den sonra takımın verdiği reaksiyon çok değerli. Maçı kazanması gereken takım kazandı. Trabzonspor'a karşı 3-1'den geri dönmek çok zor.
"Hedefimiz yukarılar"
Hedefimiz yukarılar. Bu hedefi yakalamak istiyoruz. Bugün çok güzel goller attık. Oyunun tamamında üstündük. Ligin en çok gol kaçıran takımlarından biriyiz. Bugün çok da kaçırdık. Ancak üretmek çok önemli. Oyuncularım bu haftya kadar iyi gerçekleştirdiler. Bugün futbola doyduk diyebilirim. Trabzonspor'a da başarılar diliyorum" diyerek sözlerini tamamladı.