Antalya'da "Filenin Sultanları"nın Avrupa şampiyonluğu kutlandı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Antalya'da "Filenin Sultanları"nın Avrupa şampiyonluğu kutlandı

Son 5 Haber

Fenerbahçe'den Amrabat takası! Cucho Hernandez için formül

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"
- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Antalya (AA) - Antalya'da vatandaşlar, A Milli Kadın Voleybol Takımı'nın Avrupa şampiyonu olmasını kutladı.
Muratpaşa Belediyesinin Ziya Gökalp Kent Parkı'na kurduğu büyük ekranlardan "Filenin Sultanları"nın 2023 CEV Avrupa Şampiyonası finalinde Sırbistan'ı 3-2 yendiği maçı izleyenler, ay-yıldızlı takımın zaferiyle büyük sevinç yaşadı.
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal da A Milli Kadın Voleybol Takımı'nın Avrupa şampiyonluğunu kazanmasıyla parkta yapılan kutlamalara katıldı.
Bazı vatandaşlar ise araçlarıyla şehir turu yaparak şampiyonluğu kutladı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...