Ante Rebic'ten Beşiktaş açıklaması: "Performansım çok iyiydi..."
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
Beşiktaş'ın geçtiğimiz sezon transfer ettiği ve yeni sezon öncesi sözleşmesini feshettiği Ante Rebic'ten açıklama geldi. Rebic, performansının iyi olduğunu savundu.

Son 5 Haber

(GOLLER ve YAZILI ÖZET) Arjantin - Cezayir | Maç Sonucu: 3-0

GOLLER | Lionel Messi, Dünya Kupası'na hat-trick ile başladı

(GOLLER ve ÖZET) Irak - Norveç | Maç Sonucu: 1-4

Samet Akaydin: "Saça, bıyığa girmek eleştiriden çıkıyor! Çocuklar korkudan bir şey yapamıyor"

Uğurcan Çakır: "Kimseden destek beklemiyoruz"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Beşiktaş, Hollandalı teknik direktörü Giovanni van Bronckhorst'un kararı doğrultusunda gelecek sezonda kadroda düşünülmeyen Ante Rebic'in sözleşmesini feshetti. Rebic, Beşiktaş'taki performansıyla ilgili açıklamalarda bulundu.
Rebic'ten açıklama
Hürriyet'te yer alan habere göre; Ante Rebic, geçtiğimiz sezon Avrupa'dan teklifler olmasına rağmen Beşiktaş'ı tercih ettiğini belirtirken, Siyah-Beyazlılardaki performansının çok iyi olduğunu ama şans bulamadığını kaydetti.
"Performansım çok iyiydi ama..."
Ante Rebic'in, Beşiktaş taraftarlarını çok sevdim. Performansım çok iyi olmasına rağmen yeterli şans verilmedi. Sakatlık geçirdim. Şimdi çok iyiyim. Almanya ve İtalya’dan birkaç takım bana talip olduğunu iletti. İyi bir teklife evet diyeceğim." ifadelerini kullandığı aktarıldı.
Beşiktaş performansı
2023-24 sezonu başında İtalyan devi Milan'dan ayrılarak Beşiktaş'ın yolunu tutan Ante Rebic, Siyah-Beyazlılarda 23 maça çıktı ve 691 dakika sahada kalırken, 1 gol ve 5 asistlik performansa imza attı.