"Antrenman maçı temposunda geçti"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
"Antrenman maçı temposunda geçti"

Son 5 Haber

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

"Antrenman maçı temposunda geçti"
Galatasaray Odeabank Başantrenörü Ergin Ataman, Spor Toto Basketbol Süper Ligi'nde Halk Enerji TED Ankara Kolejliler'i 104-57 yendikleri maçta kolay bir galibiyet aldıklarını söyledi.
Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Ataman, Halk Enerji TED Ankara Kolejliler'in sıkıntıları olduğunu dile getirerek, "Karşılaşma bizim için adeta bir antrenman maçı temposunda geçti. Bütün oyuncularımızı oynattık ve galibiyetle bitirdik. Yarından itibaren Baskonia maçına hazırlanacağız. Hedefimiz THY Avrupa Ligi'ndeki son iç saha maçımızı galibiyetle tamamlamak." diye konuştu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...