Arda Güler: ''Gol atıp katkıda bulunduğum için çok mutluyum''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
UEFA Uluslar Ligi'nde A Milli Futbol Takımımız, deplasmanda İzlanda'yı 4-2 mağlup etti. Maçtan sonra Arda Güler açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

Ertuğrul Doğan, Fatih Tekke'nin transferini yerli futbolcu için bizzat devreye girecek

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım

Nilüfer Belediyespor, Buse Ünal Pehlivan'ın sözleşmesini yeniledi

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
UEFA Uluslar Ligi'nde A Milli Futbol Takımımız, deplasmanda İzlanda'yı 4-2 mağlup etti. Maçtan sonra Arda Güler açıklamalarda bulundu. İşte Arda Güler'in açıklamaları ve detaylar...
''Gol atıp katkıda bulunduğum için çok mutluyum''
Karşılaşma hakkında konuşan Arda Güler, "Bugün kazandığımız için çok mutluyuz. Zor bir yolculuktan geldik, zor bir zemin vardı ama hiç pes etmeyen bir takım vardı. Kazandığımız için çok mutlu ve gururluyuz. Halkımızı mutlu etmekten daha büyük bir motivasyon yok. O dakikada o baskıyı yapmak inanılmaz değerli, ona borçluyum. Gol atıp katkıda bulunduğum için çok mutluyum." dedi.
"Oynamaktan dolayı çok mutluyum''
Oynadığı için mutlu olduğunu ifade eden Arda Güler, "Oynamaktan dolayı çok mutluyum. Aldığım dakikalar gelişmeye yardımcı oluyor. Halkımıza teşekkür ederim, onları mutlu etmeye çalışacağız bugünkü gibi" dedi.