Aziz Yıldırım'dan Fenerbahçe yorumu: "Geleceğim"
Editör: Feride Kara
Son Güncelleme /
Fenerbahçe'nin eski başkanlarından Aziz Yıldırım sarı lacivertli ekibin bu sezon için yaptığı transferlerle ilgili konuşurken maçlara geleceğini söyledi.

Son 5 Haber

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Yaklaşık 20 sene Fenerbahçe'nin başkanı olan Aziz Yıldırım Ali Koç'un göreve gelmesinin ardından stadyumda maç izlememişti. Yıldırım bu kez maçları izlemeye geleceğini açıkladı.
Bu sezon maçlara geleceğim
Aziz Yıldırım "Fenerbahçe’yi takip ediyorum, takım gençleşiyor. Doğru hamleler yapıldığını görüyorum. Bu sezon maçlara geleceğim." ifadelerini kullandı. Fenerbahçe Aziz Yıldırım döneminde, 2000-2001, 2003-2004, 2004-2005, 2006-2007, 2010-2011 ve 2013-2014 Süper Lig sezonlarında toplam 6 kez şampiyon olmuştu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...