Bakan Bak, dünya ikincisi olan İşitme Engelliler Kadın Futbol Takımı'nı tebrik etti
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Bakan Bak, dünya ikincisi olan İşitme Engelliler Kadın Futbol Takımı'nı tebrik etti

Son 5 Haber

Fenerbahçe, Vedat Muriqi'nin partnerini İngiltere'de buldu!

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle

Trabzonspor, "Ürdünlü Messi" olarak bilinen Mousa Tamari'nin peşinde!

(GOLLER ve ÖZET) Çekya - Meksika | Maç Sonucu: 0-3

(ÖZET) Güney Afrika - Güney Kore | Maç Sonucu: 1-0
- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Malezya'da düzenlenen 4. İşitme Engelliler Dünya Futbol Şampiyonası'nda ikinci olan Kadın Milli Takımı'nı tebrik etti.
Bakan Bak finalde ABD'ye 3-0 yenilerek ikinci olan milli takımı kutlayarak, "İşitme Engelliler Kadın Futbol Takımımızı tebrik ediyorum. İlk kez katıldığı Dünya Şampiyonası'nda final oynayarak Türk sporunun uluslararası alanda kazandığı başarılara bir yenisini ekleyen İşitme Engelliler Kadın Futbol Milli Takımımızın başarısında emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Kadın Milli Takımımızın başarılarının devamını diliyorum." ifadelerini kullandı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...