Barış Yiğit Kemal çeyrek finalde döndü
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
İzmit Belediyespor Güreş Takımı sporcusu Barış Yiğit Kemal, U17 Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası’nda çeyrek finalde yarıştı. Kemal, İzmit'e tecrübeyle döndü.

Son 5 Haber

Nilüfer Belediyespor, Buse Ünal Pehlivan'ın sözleşmesini yeniledi

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
İzmit Belediyesi Güreş Takımı, 2-5 Nisan tarihlerinde Samsun’da düzenlenen Yaşar Doğu U17 Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası’nda İzmit’i, Güreş Takımı Sorumlusu Bayram Güreşen ve genç sporcu Barış Yiğit Kemal temsil ile etti.
55 ilden yaklaşık 750 sporcunun katıldığı şampiyonada yıldızlar kategorisinde mindere çıkan Barış Yiğit Kemal, çeyrek finale yükselmeyi başardı.
Tecrübe kazanarak döndü
Barış Yiğit Kemal çeyrek finale kadar yükseldikten sonra elendi. Kemal, İzmit’e tecrübe kazanarak döndü.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...