Başakşehirli iki futbolcu Galatasaray karşısında cezalı duruma düştü!
Editör: Arif Can Yıldız
Son Güncelleme /
Süper Li2in 18. haftasında Başakşehir, Adana Demirspor'u 1-0 mağlup etti. İstanbul ekibinde sarı kart gören iki futbolcu Galatasaray karşısında cezalı duruma düştü. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Rıza Perçin: "İçimizden birileri Antalyaspor ile uğraşıyor! Psikolojim bozuldu"

Selçuk Şahin, Batman Petrolspor'un yeni teknik direktörü oldu

ÖZET | GOLLER Brezilya - Fas (Maç Sonucu: 1-1)

Avustralya - Türkiye maçı hangi kanalda, saat kaçta, ne zaman? Canlı yayın

Fatih Terim'den merak uyandıran paylaşım: "Bekleyin!"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR HABER
Çağdaş Atan yönetimindeki Başakşehir, Süper Lig 18. hafta mücadelesinde ligin son sırasında bulunan Adana Demirspor'a konuk oldu.
Yeni Adana Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi konuk ekip Davidson'un 32. dakikada attığı kafa golü ile 1-0 kazandı.
İki futbolcu Galatasaray'a karşı cezalı duruma düştü
Karşılaşmanın 19. dakikasında sarı kart gören Miguel Crespo ve 73. dakikada sarı kart Berat Özdemir, bu sezonki 4. sarı kartlarını gördüler.
Turuncu-lacivertli takımda iki futbolcu gelecek hafta Galatasaray'ın ağırlanacağı müsabakada forma giyemeyecek.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...