Başkan Zolan'a 3 gol ve 3 puanla teşekkür
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Denizli Büyükşehir Belediyeporlu futbolcular, 3-1 kazandıkları Sultanbeyli Belediyespor maçında, 3 puanı Denizli Büyükşehir Belediyespor Başkanı Osman Zolan’a armağan ettiler.

Son 5 Haber

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Başkan Zolan'a 3 gol ve 3 puanla teşekkür
Sebahattin ALP / DENİZLİ
Karşılaşmayı izleyen Başkan Zolan’da maç sonrası soyunma odasında futbolcu ve teknik heyeti tek tek kutlayıp tebrik etti. Başkan Zolan’ın maçı izlemeye gelmesinin kendilerine moral kaynağı olduğunu belirten kırmızı beyazlılar, devre arasına moralli girdiklerini belirttiler.
Teknik Direktör Kenan Atik ise galibiyeti çok istediklerini belirterek, “ Skor çok daha farklı olabilir ve tarihi skor yakalayabilirdik ama gol bölgelerinde çok cömerttik” dedi. Denizli Büyükşehir Belediyespor, 3.lig 2 grupta ilk yarıyı 21 puanla 14.sırada tamamladı.