Bayazit: 'Oyun kurmakta zorlandık'
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Bayazit: 'Oyun kurmakta zorlandık'

Son 5 Haber

Muslera'yı iki kez mağlup eden Yeşil Burun Adaları avantajı kaptı

SEO Başlık: Dünya Kupası'nda İlginç Tablo! G Grubu'nda 3 Maçtır Kazanan Yok

Türkiye VNL'de Gücünü Gösterdi: Dünya Üçüncülüğü Geldi

Filenin Sultanları'nın maçına damga vuran halay sevinci

Francisco Conceiçao'dan Ronaldo'yu kızdıracak sözler
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Bayazit: 'Oyun kurmakta zorlandık'
Adana Demirspor Teknik Direktörü Timuçin Bayazit 2-0 kaybettikleri BB Erzurumspor maçı sonrası, zor saha ve hava şartlarıyla karşılaşmaya çıktıklarını söyledi.
Video - Bayazit: 'Oyun kurmakta zorlandık'
Bayazit, ilk 25 dakikalık bölümde iyi oynadıklarını belirterek, "Oyun kurmakta zorlandık. Birinci ve ikinci yarıda oyuna iyi başladık ama doğru pasları kullanamadığımızdan pozisyon üretemedik. İkinci penaltı oyunun şeklini değiştirdi. İlk penaltıda Nobre ceza sahası içinde daha ağır kaldı, belki de hakem görmemiştir. Hakemlerle ilgili bir şey söylemek istemiyorum. Geri dönen topları oyuna sokmada başarısız olduğumuz anda atak yedik, bunlar bizim sıkıntımızdı. Kalan 2 maçımızda maksimum puanları alarak devre arasına girmek istiyoruz." ifadelerini kullandı.