Bayram Bektaş: 'Büyük bir avantaj kaybettik'
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Bayram Bektaş: 'Büyük bir avantaj kaybettik'

Son 5 Haber

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor

Acun Ilıcalı, Trabzonspor'un eski yıldızı için talimatı verdi: "Alın!"

Bursaspor, Lincoln Henrique transferini resmen bitirdi!

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Bayram Bektaş: 'Büyük bir avantaj kaybettik'
Spor Toto 1. Lig'in 22. haftasında sahasında Eskişehirspor'a 1-0 mağlup olan Ümraniyespor'un teknik direktörü Bayram Bektaş, lig yarışında büyük avantaj kaybettiklerini belirtti.
Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Bektaş, maça istedikleri gibi başladıklarını vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
"Oyunu istediğimiz gibi yönlendirdik. Bu kadar gol pozisyonuna girince atmalısınız. Öne geçebilseydik oyun çok farklı olabilirdi. Serdar Özbayraktar sakatlanınca öndeki baskı azaldı. Bizi üzen taraf çalıştığımız halde kontra ataktan gol yememiz oldu. Kapalı savunmayı aşamadık. Büyük bir avantaj kaybettik. Üzgünüz."
Bayram Bektaş, Eskişehirspor'un bir pozisyon bularak maçı kazandığını anlatarak, "Haftaya deplasmanda kazanarak mağlubiyeti telafi etmeliyiz. Rakibimizi tebrik ediyorum. Olmayınca olmuyor. Motivasyonumuzu kaybetmeden çalışmaya devam edeceğiz. Bu maç ders olarak gösterilebilir. Sayısız pozisyona girip atamadık." diye konuştu.