"Beklemediğimiz bir yenilgi aldık"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'un kulüp başkanı Osman Toprak, Adanaspor karşısında beklemedikleri bir yenilgi aldıklarını söyledi.

Son 5 Haber

Dünya Kupası teknolojisi Süper Lig'e geliyor! Kulüpler ortak karar aldı

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

"Beklemediğimiz bir yenilgi aldık"
Toprak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Adana deplasmanına puan için gittiklerini belirtti.
Maçın ilk bölümlerinde yedikleri golün ardından konsantrasyon eksikliği yaşadıklarını vurgulayan Osman Toprak, "Adanaspor karşısında beklemediğimiz bir yenilgi aldık. İlk yarı çok fazla iyi oynadığımız söylenemez ama ikinci devre futbolcularımız iyi bir performans ortaya koyduk. Beraberliği yakalayabilseydik, galibiyeti de elde edebilirdik ancak kısmet olmadı. Artık önümüzdeki maçlara bakmak zorundayız" ifadelerini kullandı.
Teknik direktör arayışlarının sürdüğünü hatırlatan Toprak, yönetim kurulunun alternatif isimler üzerinde çalıştığını ve bu hafta içerisinde bu konuyu çözeceklerini kaydetti