Bektaş: "Galibiyet için gideceğiz.."
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Vartaş Elazığspor Teknik Direktörü Bayram Bektaş, PTT 1. Lig'in 9. haftasında deplasmanda Karşıyaka ile yapacakları maçı kazanarak, liderliği sürdürmek istediklerini belirtti.

Son 5 Haber

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Bektaş: "Galibiyet için gideceğiz.."
Antrenman öncesi basın mensuplarına açıklama yapan Bektaş, geçen hafta Adana Demirspor'u yenerek zor bir engeli aştıklarını ve liderliğe yükseldiklerini, bu performansı sezon sonuna kadar sürdürmeleri gerektiğini belirtti.
Karşıyaka'nın kaliteli bir kadroya sahip olduğunu kaydeden Bektaş, rakibi hafife almayacaklarını vurgulayarak şunları söyledi:
"Rakibimiz gibi biz de çok kaliteli bir kadroya sahibiz. Bizim takımda her geçen gün taşlar yerine oturuyor. Karşıyaka deplasmanına da galibiyet için gideceğiz. Kesinlikle başka bir düşüncemiz yok. İstediğimiz futbolu sahaya yansıttığımız taktirde sonucu alıyoruz. Çünkü biz pozisyon üretme ve topa sahip olma açısından bunu yapan bir takımız. Orada da istediklerimizi sahaya yansıtırsak 3 puanla döneriz."
Bektaş, sakatlıklarının tedavisi tamamlanan Tom ve Kemal'in yarın takımla çalışmaya başlayacağını bildirdi.