"Bence harika bir sezon geçirdik"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
"Bence harika bir sezon geçirdik"

Son 5 Haber

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin

Zaniolo için ipler gerildi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

"Bence harika bir sezon geçirdik"
Banvit Başantrenörü Sasa Filipovski, Darüşşafaka Doğuş'u ve David Blatt'ı yarı finale yükseldikleri için tebrik etti.
Oyuncularıyla gurur duyduğunu aktaran Filipovski, "Bence harika bir sezon geçirdik. Tüm teknik ekibime teşekkür ederim. Çok iyi bir ekip olduk ve güzel bir sezon geçirdik." diye konuştu.
Banvit'te görev yaptığı için çok şanslı olduğunu dile getiren Sloven çalıştırıcı, "Banvit taraftarına teşekkür ederim. Bizleri bu sezon hiç yalnız bırakmadılar. Verdikleri pozitif enerjiyle sezon boyunca yanımızda oldular.'' ifadelerini kullandı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...