Ajansspor

Beşiktaş GAİN EuroLeague'de!

Editör: Özgür Koç

Son Güncelleme /

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edecek.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 28 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, 2026-27 sezonunda Euroleague’de mücadele etme hakkı kazandı.

EuroLeague yönetim toplantısında onaylandı

EuroLeague yönetiminin bugün gerçekleştirilen toplantısında ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklarken, ekonomik sorunlar yaşayan Monaco'nun yenine Beşiktaş GAİN, 20. takım olarak EuroLeague'e dahil oldu.  

Tarihinde ikinci kez EuroLeague'de mücadele edecek

Siyah beyazlılar, 2012-13 sezonunun ardından tarihinde ikinci kez Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonunda yer alacak.  

Türkiye'yi 3 takım temsil edecek

EuroLeague’de gelecek sezonda Fenerbahçe Beko, Anadolu Efes ve Beşiktaş Türkiye'yi temsil eden takımlar olacak.   

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...