Beşiktaş GAİN EuroLeague'de!
Editör: Özgür Koç
Son Güncelleme /
Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edecek.

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, 2026-27 sezonunda Euroleague’de mücadele etme hakkı kazandı.
EuroLeague yönetim toplantısında onaylandı
EuroLeague yönetiminin bugün gerçekleştirilen toplantısında ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklarken, ekonomik sorunlar yaşayan Monaco'nun yenine Beşiktaş GAİN, 20. takım olarak EuroLeague'e dahil oldu.
Tarihinde ikinci kez EuroLeague'de mücadele edecek
Siyah beyazlılar, 2012-13 sezonunun ardından tarihinde ikinci kez Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonunda yer alacak.
Türkiye'yi 3 takım temsil edecek
EuroLeague’de gelecek sezonda Fenerbahçe Beko, Anadolu Efes ve Beşiktaş Türkiye'yi temsil eden takımlar olacak.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...




