Beşiktaş kritik çeyrek finalde 10 kişi kaldı! Saniyeler içinde golü yedi
Editör: Burak Alaca
Son Güncelleme /
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Beşiktaş, evinde Göztepe'yi konuk ettiği karşılaşmanın ilk yarısında 10 kişi kaldı. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

(ÖZET) Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR-HABER
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final mücadelesinde Beşiktaş evinde Göztepe'yi konuk ettiği mücadelede 10 kişi kaldı.
Beşiktaş kritik pozisyonda 10 kişi kaldı
Karşılaşmanın 30. dakikasında Ernest Muçi ile 1-0 öne geçen Beşiktaş, dakikalar 36'yı gösterirken Tayyip Talha Sanuç'un ceza sahası çevresinde Juan'a yaptığı müdahale ile 10 kişi kaldı.
Beşiktaş önce 10 kişi kaldı sonra gol yedi
Kırmızı kart pozisyonunun ardından Göztepe, Romulo Cardoso'nun frikikten bulduğu gol ile skoru 1-1'e getirdi.

Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...