Beşiktaş'ta değişen olmadı! Tribünler Polonya'da da ıslıkladı...
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi 2. Eleme Turu rövanş maçında Shakhtar Donetsk ile Polonya'da karşılaştı. Shakhtar'ın 2'inci golünden sonra Beşiktaş tribünleri takımı protesto etti.

Son 5 Haber

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle

Trabzonspor, "Ürdünlü Messi" olarak bilinen Mousa Tamari'nin peşinde!

(GOLLER ve ÖZET) Çekya - Meksika | Maç Sonucu: 0-3

(ÖZET) Güney Afrika - Güney Kore | Maç Sonucu: 1-0

Mauricio Pochettino: "Türkiye daha fazlasını hak ediyordu"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
UEFA Avrupa Ligi 2. Eleme Turu'nda mücadele eden Beşiktaş, Shakhtar Donetsk'e karşı Tüpraş Stadyumu'nda aldığı 4-2'lik mağlubiyetin rövanş maçına çıktı. Siyah-Beyazlılar, Polonya'da oynanan mücadelenin ilk yarısını 2-0 geride kapattı.
Beşiktaş tribünleri Polonya'da da tepkili
Tüpraş Stadyumu'nda sezonun ilk resmi maçını izlemeye gelen Beşiktaş taraftarı, geride kalan kötü sezonun ardından beklediği gelişimi göremedi. Tribünler, Shakhtar Donetsk'e 4-2 kaybeden takımı maç içinde birçok kez protesto etti. Bu durum, Polonya'daki rövanş maçında da aynı oldu.
Takımını desteklemek için Polonya'da Henryka Reymana Stadyumu'na gelen Beşiktaş taraftarı, futbolcuların gerekli reaksiyonu rövanş maçında gösterememesi nedeniyle protestoya başladı.
İlk düdükten, 2'inci gole kadar destekleyici tezahüratlarda bulunan tribünler, 45+1'de gelen Shakhtar'ın 2'inci golüyle beraber Siyah-Beyazlı futbolcuları ıslıklamaya başladı.