Beşiktaş'tan transferde şov: 4 oyuncuyla sözleşme imzalandı!
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Son dakika haberleri. Basketbol Süper Ligi takımlarından Beşiktaş Gain, iç transferde Yiğit Arslan, Jonah Mathews, Berk Uğurlu ve Conor Morgan ile sözleşme yeniledi.

Son 5 Haber

Eski Süper Lig kulübü yöneticisinden kara paraya dikkat

Dirk Kuyt, yeniden Fenerbahçe'de!

Fenerbahçe'de Diego Carlos'a ulaşılamıyor! Sağlık kontrolüne katılmadı

Samsunspor, kombine alan taraftarların adını koltuklarına yazacak

Trabzonspor Basketbol, NBA'de şampiyonluk yaşayan Xavier Tillman'ı transfer etti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR-HABER
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Beşiktaş Gain, iç transferde Yiğit Arslan, Jonah Mathews, Berk Uğurlu ve Conor Morgan ile sözleşme yenilediğini duyurdu.
Akatlar yolcusu kalmasın
Siyah-beyazlı kulüpten yapılan videolu açıklamada, "Akatlar yolcusu kalmasın.
4 oyuncuyla sözleşme yenilendi
Beşiktaş GAİN Takımımızın oyuncuları Yiğit Arslan, Jonah Mathews, Berk Uğurlu ve Conor Morgan'ın sözleşmeleri yenilendi.
2025/26 sezonunda takımımızla beraber olacak sporcularımıza üstün başarılar dileriz" denildi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...