Bir dönem Türkiye'de forma giymişti: Eski Sırp basketbolcu gözaltına alındı
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Bir dönem ülkemizde Fenerbahçe, Anadolu Efes, Türk Telekom, Beşiktaş, Teksüt Bandırma BK ve Olin Edirne Basket formaları giyen eski Sırp basketbolcu gözaltına alındı.

Son 5 Haber

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"

Alkışlar milli yıldıza! ABD - Türkiye maçında istatistikte maçın zirvesinde
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR-HABER
Sırp basınında yer alan haberlerde, 38 yaşındaki Stimac'ın "anayasal düzenin şiddet yoluyla yıkılması çağrısında bulunduğu" gerekçesiyle 48 saat süreyle gözaltına alındığı kaydedildi.
Takipçilerine çağrıda bulundu
Haberde, Stimac'ın sosyal medya hesaplarından takipçilerine Meclis önüne gelme çağrısında bulunduğu belirtildi.
Türkiye'de de forma giymişti
Stimac, 2011-2020 yılları arasında Fenerbahçe, Anadolu Efes, Türk Telekom, Beşiktaş, Teksüt Bandırma BK ve Olin Edirne Basket takımlarında oynamıştı.

Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...