Bölgesel Amatör Lig'de çeyrek finale yükselen takımlar belli oldu! 3.Lig aşkına...
Editör: Arif Can Yıldız
Son Güncelleme /
Bölgesel Amatör Lig'de normal sezonu 2. ve 3. sırada bitiren takımlar arasında play-off mücadelesi oynandı. Rakibini saf dışı bırakan ekipler çeyrek finale kalma başarısı gösterdi.

Son 5 Haber

Atılan manşetler! Bütün dünya A Milli Takım'ı konuşuyor

Marsilya, Mason Greenwood için teklif yapan Fenerbahçe'den flaş bir talepte bulundu

Fenerbahçe'nin Malang Sarr'a teklifi ortaya çıktı! Pazar gününe kadar süre...

Van Dijk'tan Galatasaray hamlesi!

Azerbaycanlı spikerden Barış Alper'e sert tepki! Kaçan gole canlı yayında isyan etti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Bölgesel Amatör Lig'de normal sezonun bitmesinin ardından grupları 2. ve 3. sırada tamamlayan ekipler 3.Lig'e yükselmek için play-off mücadelesinde karşı karşıya geldi.
Tarafsız sahada oynanan ve tek maç eleme usulü ile oynanan eşleşmede rakibini eleyen takımlar 3.Lig'e çıkma yolunda çeyrek finale yükselme başarısı gösterdi.
İşte Bölgesel Amatör Lig Yükselme play-off 1.turunda alınan sonuçlar:
Çubukspor FAŞ 2-3 Çankırı FK
Gölcükspor 1-1 Hendekspor (PEN: 2-3)
Hakkari Zap 0-2 Şırnak Petrol
Maçka Belediyespor 1-3 Ünye 1957
Manavgat Belediyespor 0-1 Konya Ereğlispor
Siverek Belediyespor 1-1 Sivasgücü Belediyespor*
Suvermez Kapadokya 0-0 Ceyhan 1967 FK (PEN: 4-3)
Torbalıspor 1-1 1966 Edremitspor (PEN: 7-6)