Bulak: "Daha az gol yediğimizde..."
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Bulak: "Daha az gol yediğimizde..."

Son 5 Haber

Ali Okancı, beIN Sports'tan ayrıldı!

Bogdan Tanjevic'den yıllar sonra gelen Mehmet Okur ve Hidayet Türkoğlu itirafı

Sidny Lopes Cabral, Trabzonspor'u neden tercih ettiğini açıkladı!

Galatasaray'dan Joao Gomes atağı! Pazarlıklar başladı

Tedesco, eski Fenerbahçeli ismi transfer listesine ekledi! Milli yıldız...
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Bulak: "Daha az gol yediğimizde..."
TFF 1. Lig'in 6. haftasında Adanaspor'u 1-0 yenen Adana Demirspor'un teknik direktörü Giray Bulak, rakiplerine fazla pozisyon vermediklerini söyledi.
Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Bulak, duran toptan sonuç almayı planladıklarını ve bunda başarılı olduklarını ifade etti.
Bulak, iyi bir takıma karşı oynadıklarını vurgulayarak, şunları aktardı:
"Kısa alanda oynamak istiyorduk ve bunda başarılı olduk. Çok pozisyon vermedik. Öne geçtikten sonra bulduğumuz 3 pozisyon vardı. İyi oynadık. Çok gol yiyen bir ekibiz. 9 gol atıp 9 gol yemişiz. Son 2 maçta ise gol yememişiz. Daha az gol yediğimizde, çok daha farklı şeyler yapabiliriz. Oyuncularımı kutluyorum."