Bülent Uygun: ''Herkes hak ettiğini alacak, tamam!"
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, Adana Demirspor galibiyeti sonrası sosyal medyada kendisine edilen küfürler hakkında çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti

İşte Galatasaray'ın forvet planı: Icardi gidecek Omar Marmoush gelecek
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Net Global Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, Adana Demirspor maçı galibiyeti sonrası çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Uygun, sözlerine maçın başında kaçırdıkları pozisyonun ardından 2 gol yediklerini söyleyerek başladı.
Demoralize olduklarını ve oyun sistemini değiştirmeye çalıştıklarını ifade eden Uygun, "Çalıştığımız yerden basit goller yemek bize yakışmadı ama futbolcu kardeşlerim gerçekten çok iyi bir geri dönüşüm gösterdi." dedi.
''HERKES HAK ETTİĞİNİ ALACAK''
Uygun, sosyal medyada küfür edildiğini belirterek, bir süre suskun kaldıktan sonra "Sosyal medyada böyle küfür eden arkadaşlar. Bakacağız, bakacağız. Herkese bakacağız. Herkes hak ettiğini alacak. Tamam." ifadelerini kullandı.