Bülent Uygun, maç sonu konuştu: "Rakip bizi yenmeyi başardı"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig'in 14. haftasında konuk olduğu Onvo Antalyaspor'a 2-1 yenilen Net Global Sivasspor'da teknik direktör Bülent Uygun, değerlendirmelerde bulundu.

Son 5 Haber

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı

(Yazılı Özet) Senegal - Irak Maç Sonucu: 5-0
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Trendyol Süper Lig’in 14. haftasında Onvo Antalyaspor ile Net Global Sivasspor takımları Corendon Airlines Park Antalya Stadı’nda karşılaştı. Antalyaspor maçı 2-1 kazandı.
Maç sonu Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun değerlendirmelerde bılundu.
Uygun, Corendon Airlines Park Antalya Stadı'nda oynanan maçın ardından düzenlenen basın toplantısına rakibi tebrik ederek başladı.
"Birçok pozisyona girdiğimiz maçta maalesef mağlup olduk"
Karşılaşmanın gayet güzel ve çekişmeli geçtiğini dile getiren Uygun, "Kazanmak adına birçok pozisyona girdiğimiz maçta maalesef mağlup olduk." ifadesini kullandı.
Bireysel hatalar yaptıklarını belirten Uygun, kendi bireysel yetenekleriyle de gol bulamadıklarını kaydetti.
"Rakip bizi yenmeyi başardı"
Girdikleri pozisyonları gole çevirememenin üzüntüsünü yaşadıklarını aktaran Uygun, "Rakip bizi yenmeyi başardı. Seyirci baskısıyla hakem bütün taktir haklarını da rakipten yana kullandı." diye konuştu.