Bülent Yıldırım penaltı pozisyonda VAR’ı kullandı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Bülent Yıldırım penaltı pozisyonda VAR’ı kullandı

Son 5 Haber

Hakan Çalhanoğlu: "Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı"

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Bülent Yıldırım penaltı pozisyonda VAR’ı kullandı
Galatasaray-Kasımpaşa maçının 74. dakikasında Paşa’nın kazandığı penaltı pozisyonunda hakem Bülent Yıldırım, VAR sisteminden yardım aldı. Yıldırım ilk verdiği kararı VAR’dan sonra değiştirmedi.
Spor Toto Süper Lig’in 5. haftasında Galatasaray ile Kasımpaşa arasında oynanan mücadelede maçın hakemi Bülent Yıldırım, VAR sistemine başvurdu. Müsabakanın 54. dakikasında Ozan Kabak’ın Diagne’yi düşürmesini Yıldırım penaltı olarak nitelendirdi. Bir süre bekleyen Bülent Yıldırım, VAR’a gitmeye karar verdi. Pozisyonu tekrar izleyen Yıldırım, penaltı kararından vazgeçmedi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...