Bursaspor, 1 günlük iznin ardından çalışmalara başladı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Bursaspor, 1 günlük iznin ardından çalışmalara başladı

Son 5 Haber

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Bursaspor, 1 günlük iznin ardından çalışmalara başladı
Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında 25 Kasım Pazar günü deplasmanda Akhisarspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bir günlük iznin ardından sürdürdü.
Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde, teknik direktör Samet Aybaba yönetiminde gerçekleştirilen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü.
Isınma ve koordinasyon hareketleriyle başlayan idmanda oyuncular, daha sonra iki gruba ayrıldı. Bir grup 5'e 2 pas pres çalışması yaparken diğer grup ise hücum çalıştı.
Yeşil-beyazlı oyuncular son bölümde yarı sahada çift kale maç yaptı.
Bursaspor, yarın yapacağı antrenmanla Akhisarspor maçının hazırlıklarına devam edecek.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...