Carlo Ancelotti: Amacımız Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak!
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Manchester City ile eşleşen Real Madrid'de teknik direktör Carlo Ancelotti açıklamalarda bulundu. Zorlu maça dair detaylar...

Son 5 Haber

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım

Nilüfer Belediyespor, Buse Ünal Pehlivan'ın sözleşmesini yeniledi

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Real Madrid Teknik Direktörü Carlo Ancelotti, Şampiyonlar Ligi'nde eşleştikleri Manchester City için konuştu. İşte Ancelotti'nin açıklamaları ve detaylar...
''Çok iyi işler yapan bir takım''
Carlo Ancelotti yaptığı açıklamada, "Amacımız Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak. Eğer bunu istiyorsak en iyi takımları yenmemiz gerekiyor. Brahim Diaz, Real Madrid için çok önemli bir oyuncu. Fas Milli Takımı'nı seçmesini doğru buluyorum. Çok iyi işler yapan bir takım" dedi.
''Açıkçası ben iyimserim''
Ancelotti, "Kendimizi her zamankinden daha iyi hissediyoruz. La Liga'da iyi bir konumdayız. Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finaldeyiz ve Courtois ile Militao geri döndü. Açıkçası ben iyimserim" sözlerini sarf etti.
''İntikam almak gibi bir düşüncemiz yok''
Manchester City ile ilgili İtalyan çalıştırıcı, "Manchester City'den intikam almak gibi bir düşüncemiz yok. Bunu sadece bizi yarı finale götürecek bir çeyrek final eşleşmesi olarak görüyoruz" dedi.