City sezona galibiyetle başladı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Son dakika haberleri... Premier Lig'in ikinci haftasında Wolverhampton ile Manchester City karşı karşıya geldi. Peki Wolves - Manchester City maçı kaç kaç bitti?

Son 5 Haber

Dünya Kupası teknolojisi Süper Lig'e geliyor! Kulüpler ortak karar aldı

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

City sezona galibiyetle başladı
İngiltere Premier Ligi'nin ikinci hafta maçında Wolverhampton ile Manchester City karşılaştı.
Manchester City mücadeleyi 3-1 kazandı.
City'nin golleri Kevin de Bruyne, Foden ve Gabriel Jesus'tan gelirken, Wolves'ın golünü Jimenez kaydetti.
Ligin ilk haftasında maçı ertelenen City 3 puanın sahibi olurken, Wolverhampton ise 3 puanda kaldı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...