"Çok kötü defans yaptık"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Royal Halı Gaziantep Başantrenörü Stefanos Dedasi Fenerbahçe'nin hak ederek kazandığını ve çok kötü defans yaptıklarını dile getirdi.

Son 5 Haber

Atılan manşetler! Bütün dünya A Milli Takım'ı konuşuyor

Marsilya, Mason Greenwood için teklif yapan Fenerbahçe'den flaş bir talepte bulundu

Fenerbahçe'nin Malang Sarr'a teklifi ortaya çıktı! Pazar gününe kadar süre...

Van Dijk'tan Galatasaray hamlesi!

Azerbaycanlı spikerden Barış Alper'e sert tepki! Kaçan gole canlı yayında isyan etti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

"Çok kötü defans yaptık"
Maçın sonunda yedikleri basketlerin farkın açılmasına sebebiyet verdiğini dile getiren Dedas, "Maçın 1 ya da 12 sayıyla kaybedilmesi fark etmez, maçı kaybettik. Takımımdan hem savunmada hem de hücumda daha sert mücadele bekliyorum" değerlendirmesinde bulundu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...