Cüneyt Dumlupınar: ''Adana'da ne gerekiyorsa yapacağız ve finale kalacağız''
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Son dakika Adana Demir haberleri... TFF 1. Lig Play - off mücadelesinde Adana Demir deplasmanda Bursaspor ile 0-0 berabere kaldı. Konuk ekipte teknik direktör Cüneyt Dumlupınar, karşılaşmanın ardından konuştu. İşte detaylar...

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Cüneyt Dumlupınar: ''Adana'da ne gerekiyorsa yapacağız ve finale kalacağız''
TFF 1. Lig Play-off Yarı Final ilk maçında Bursaspor, Adana Demirspor’la evinde 0-0 berabere kaldı.
Karşılaşmanın ardından Adana Demir Teknik Direktörü Cüneyt Dumlupınar, şunları söyledi:
"Bursaspor'u durdurup gol aradık. Bursaspor'un kornerlerinden sonra %100'lük 2 pozisyon bulduk. Topa sahip olan takımdık. Uzun toplardan şanslar aradılar. Pazar günü evimizde oynayacağız. Buradan gol yemeden Adana'ya dönmek bizim için çok önemliydi. Adana'da ne gerekiyorsa yapacağız ve finale kalacağız. Pazar günü bazı değişiklikler yapacağız ancak onlar bize kalsın. Maçı kazanmak için ne gerekiyorsa yapacağız.''