Danimarka’da Brondby 16 yıllık hasreti bitirdi
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Danimarka Süper Ligi'nde şampiyon, 16 sezon aranın ardından Brondby oldu. Detaylar haberimizde...

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- AA
AJANSSPOR-HABER
Danimarka’da 2020-21 sezonunun şampiyonu Brondby. Ligde uygulanan play-off'un son haftasında Nordsjaelland'ı ağırlayan sarı lacivertliler, maçı 2-0 kazandı.

Bu galibiyetle puanını 61'e yükselten Brondby, evinde AGF'yi 4-0'lık skorla geçen ve 60 puana ulaşan geçen yılın şampiyonu Midtjylland'ın 1 puan önünde sezonu tamamlamış oldu.
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri nedeniyle statlara sınırlı sayıda seyirci alınan Danimarka'da, Brondby-Nordsjaelland mücadelesi 10 bin taraftar önünde oynandı.
Son şampiyonluğuna 2005 yılında ulaşan ve toplamda 11 kez şampiyon olan Brondby, maçın ardından şampiyonluk kupasını taraftarı önünde kaldırdı.

Kopenhag ise Fenerbahçe'den kiraladığı Zanka'nın 90 dakika forma giydiği karşılaşmada deplasmanda Randers'e 2-1 kaybetti ve sezonu 55 puanla 3. sırada tamamladı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Vincenzo Montella kararını açıkladı

Trabzonspor'dan Artem Dovbyk transferi için kiralama formülü

Aziz Yıldırım son halini görünce isyan etti: "Ben size burayı böyle mi bıraktım"

İşte İsmail Kartal'ın istediği 3 transfer

Galatasaray'dan Bruno Fernandes atağı

Acun Ilıcalı’dan A Milli Takım paylaşımı! 2026 Dünya Kupası...

Mısır'dan tarihi galibiyet! Yeni Zelanda'yı geriden gelip yendi

Marieme Badiane Beşiktaş BOA’da!

İran Milli Futbol Takımı Los Angeles'ta "mesaj" bıraktı

Süper Lig devinden Adil Demirbağ hamlesi! Transfer...

Muslera'yı iki kez mağlup eden Yeşil Burun Adaları avantajı kaptı

Mario Branco sessizliğini bozdu: Mourinho ve Tadic gerçeğini anlattı

Fenerbahçe'de büyük operasyon! Ayrılık ve transfer planı netleşti

Türkiye VNL'de Gücünü Gösterdi: Dünya Üçüncülüğü Geldi

SEO Başlık: Dünya Kupası'nda İlginç Tablo! G Grubu'nda 3 Maçtır Kazanan Yok
