Diyadin: 'Kendi kendimizi yendiğimizi düşünüyorum'
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Diyadin: 'Kendi kendimizi yendiğimizi düşünüyorum'

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Diyadin: 'Kendi kendimizi yendiğimizi düşünüyorum'
Akın Çorap Giresunspor Teknik Direktörü Metin Diyadin, 2-1 kaybettikleri Samsunspor maçında kazanmaya geldiklerini ancak başaramadıklarını belirtti.
Elde edecekleri olası bir galibiyetin kendilerine önemli katkı sağlayacağının altını çizen Diyadin, "Bugün kazansaydık, devre arasına ilk 2 içinde girecektik. Bu bizim için önemliydi. Samsunspor maçına da oldukça iyi başladık ve golü de bulduk. Oyun da bizim kontrolümüzdeydi ama rakibin ilk atağında golü yedik. İkinci yarı baskılı oynamamıza karşın skor üretmeyerek maalesef ilk deplasman mağlubiyetini aldık. Maçın geneline baktığımız zamanda, açıkçası kendi kendimizi yendiğimizi düşünüyorum." değerlendirmesinde bulundu