Ebrar Karakut: "Sırbistan'ı seyircimizle yenip kupayı almak istiyoruz"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Ebrar Karakut: "Sırbistan'ı seyircimizle yenip kupayı almak istiyoruz"

Son 5 Haber

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin

Zaniolo için ipler gerildi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Ebrar Karakut: "Sırbistan'ı seyircimizle yenip kupayı almak istiyoruz"
2019 Kadınlar Avrupa Voleybol Şampiyonası yarı final maçında Türkiye, Polonya'yı 3-1 mağlup etti ve finale yükseldi. Finalde rakibimiz Sırbistan oldu.
Oyuncularımızdan Ebrar Karakut maç sonu açıklamalarda bulundu.
Karakut'un açıklamalarından Ajansspor'un derledikleri şu şekilde:
"Finale kaldığımız için çok mutluyum"
"Finale kaldığımız için çok mutluyum. Takım için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Bugün de elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Beni ve takım arkadaşlarımı destekleyen herkese çok teşekkür ediyorum. Sırbistan çok güçlü bir ekip. Onlara saygı duyuyoruz. Biz sahaya yarın Sırbistan'ı yenmek için çıkacağız. Taraftarlarımızın destekleri bizim için çok önemli. Grupta kaybetmiştik. Bu maçın final bilinciyle sahaya çıkıp seyircimizle maçı kazanıp kupayı almak istiyoruz."
AJANSSPOR