Edwin Van der Sar'dan Şampiyonlar Ligi eleştirisi! ''Hala ön eleme oynuyoruz''
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Edwin Van der Sar'dan Şampiyonlar Ligi eleştirisi! ''Hala ön eleme oynuyoruz''

Son 5 Haber

Hakan Çalhanoğlu: "Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı"

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Edwin Van der Sar'dan Şampiyonlar Ligi eleştirisi! ''Hala ön eleme oynuyoruz''
Geçmiş dönem Ajax’ta kalecilik yapan ve şu anda kulübün üst düzey yöneticileri arasında bulunan Edwin Van der Sar, açıklamalarda bulundu. Şampiyonlar Ligi’nde oynayacakları ön elemelerin yanlış olduğunu belirten Van der Sar, sözlerini şöyle sürdürdü:
‘’Diğer takımları da düşünmek gerekir’’
‘’Avrupa takımlarının büyümesi için Hollanda, Türkiye, Yunanistan, Portekiz gibi ülke takımlarına da yer açmanız gerekiyor. Avrupa’da kupa kazandık, ligi şampiyon tamamladık, Şampiyonlar Ligi’nde de finale yaklaştık ancak gelecek sene için iki ön eleme oynamamız gerekiyor. Güçlü bir rekabet isteyebilirsiniz ancak diğer takımları da düşünmek gerekir. Futbolun büyümesini istiyorsanız kararlanızı buna göre vermek ve kalıcı olmak zorundasınız.’’