Efeler Teknik Direktörü Kanber "Görevimi huzur içinde tamamladım"
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri | Efeler 09 SFK Teknik Direktörü Veyis Kanber, görev süresinin dolmasının ardından veda mesajı yayınladı. İşte tüm detaylar.

Son 5 Haber

Kocaelispor, kanat transferinde tıkandı! Çin'e gidiyor...

Beşiktaş imza attırıyordu, Galatasaray devreye girdi!

Trabzonspor Basketbol, tecrübeli oyun kurucu Rıdvan Öncel'i kadrosuna kattı

FLAŞ İDDİA | Fenerbahçe'den yıldız forvete dev teklif!

Nagatomo tarihe geçti! Sami Al-Jaber'in rekorunu elinden aldı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Efeler 09 SFK Teknik Direktörü Veyis Kanber, görev süresinin dolmasının ardından veda mesajı yayımladı.
Teknik Direktör Veyis Kanber yaptığı açıklamada, “3 sezondur çeşitli aralıklarla Teknik Direktörlüğünü üstlendiğim, kuruluşunun ilk yılında BAL Ligi'ndeki şampiyonluk sürecinde bulunduğum ve son iki sezondur da 3.Lig'de Play-Off Yarı Finallerine taşıdığımız Efeler 09 Spor Kulübü'nde görevimi sezon sonu itibariyle huzur içerisinde tamamlamış bulunmaktayım. Bu süreçte yanımızda olan Mehmet Fatih Atay'a, Kulüp Başkanımız Eymen Atay'a, yönetim kurulumuza, tüm emektar kulüp çalışanlarımıza, bize destek olan Aydın yerel basınına ve taraftarlarımıza çok teşekkür ederim. Efeler 09 SK takımının başında çıkmış olduğum 82 resmi maçta hepimiz için yürekten mücadele eden, kulübede sırasını bekleyen, oynayan, oynayamayan tüm futbolcu kardeşlerime, bana ve teknik ekibimize göstermiş oldukları saygı, sevgi ve büyük fedakarlıklar için sonsuz teşekkür ederim. Her şey gönlünüzce olsun" dedi.