Elazığspor Teknik Direktörü Orhan Kaynak: Maçı kaybettiğimiz için üzgünüz!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Elazığspor Teknik Direktörü Orhan Kaynak: Maçı kaybettiğimiz için üzgünüz!

Son 5 Haber

Hakan Çalhanoğlu: "Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı"

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Elazığspor Teknik Direktörü Orhan Kaynak: Maçı kaybettiğimiz için üzgünüz!
Tetiş Yapı Elazığspor Teknik Direktörü Orhan Kaynak deplasmanda 2-0 mağlup oldukları Giresunspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Kaynak, “Giresun iyi ve güçlü bir takım. Buradan puan alacağımıza inanıyorduk. Ama olmadı. Üçüncü bölge dışında birinci ve ikinci bölgede Giresun’da daha iyi yanlarımız vardı. Maçı kaybettik. Ama oyun olarak kazandık. Kısıtlı bir kadromuz var. Forvetler oluşturmaya çalışıyoruz. Futbol sonuç oyunu, kaybettiğimiz için üzgünüz. Oyuncularımı mücadelelerinden dolayı kutluyorum. Gelecek hafta transferlerin son haftası temennimiz transfer sorunumuz çözülür ve kadromuzu güçlendiririz. Çünkü bugün her oyuncu değiştirdiğimizde oyuncularımızın mevkilerini de değiştirmek zorunda kaldık” dedi.