Elazığspor’da Dinçel dönemi sona erdi
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
TFF 3. Lig ekiplerinden Elazığspor’da teknik direktör Selahaddin Dinçel ile yollar ayrıldı. Bordo beyazlı ekip, son olarak Ziraat Türkiye Kupası'nda Arguvanspor'a elenmişti.

Son 5 Haber

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım

Nilüfer Belediyespor, Buse Ünal Pehlivan'ın sözleşmesini yeniledi

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
TFF 3. Lig'e büyük umutlarla giriş yapan ancak geride kalan 4 hafta sonunda beklentilerin uzağında kalan 3Gen Holding Elazığspor’da teknik direktör Selahaddin Dinçel’le yollar ayrıldı.
Karşılıklı anlaşarak yollar ayrıldı
Son alınan Batman Petrolspor beraberliği sonrası taraftarların istifaya davet ettiği Dinçel’le akşam saatlerinde görüşen yönetim, karşılıklı anlaşarak yollarını ayırma kararı aldı.
İşte Elazığspor'un Selahaddin Dinçel açıklaması
Ayrılığa ilişkin bordo-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, “Teknik direktörümüz Selahaddin Dinçel ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız. Teknik Direktörümüz Selahaddin Dinçel ve ekibine bugüne kadar kulübümüze vermiş oldukları emeklerden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki kariyerlerinde başarılar dileriz.” denildi.
Selahaddin Dinçel'in Elazığspor karnesi
Selahaddin Dinçel yönetiminde Elazığspor 3 beraberlik ve 1 yenilgi alırken, Ziraat Türkiye Kupasında 1. turdan elendi.