Elazığspor’un başkanı Ahmet Fethi Yılmaz oldu
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Elazığspor’da gerçekleşen Olağan Mali ve Olağanüstü Genel Kurul’da Ahmet Fethi Yılmaz başkan seçildi.

Son 5 Haber

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor

Acun Ilıcalı, Trabzonspor'un eski yıldızı için talimatı verdi: "Alın!"

Bursaspor, Lincoln Henrique transferini resmen bitirdi!

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Elazığspor Olağan Mali ve Olağanüstü Genel Kurul toplantısı gerçekleştirildi. Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kongre ve Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen Olağanüstü Genel Kurul'da divana tek liste sunuldu. Tüm delegelerin oyunu alan Ahmet Fethi Yılmaz, bordo-beyazlı kulübün yeni başkanı oldu.
Yönetim Kurulu, Ahmet Fethi Yılmaz (Başkan), Aybars Uğurtaş, Bahadır Kubilay, Burak Yol, Devran Dilan Elmacı, Erbay Sertaş, Erkan Akpınar, Erkan Dinç, Eyyüp Yıldırım, Gürkan Bulut, Hanifi Yunus Biçer, Hasan Özkan Uygur, İlter Genç, Mehmet Akif Dumandağ, Mehmet Aslan, Melih Emiroğlu, Miraç Ayaz, Mustafa Şerifoğulları, Nurullah Yıldız, Özkan Aydın, Savaş Çimenoğlu, Şefik Su, Turgay Dil, Turgut Karabulut, Turgut Kılınç, Türker Yıldırım, Yunus Çelik ve Abdulkadir Aladağ isimlerinden oluştu.
Öte yandan Elazığspor'un 74 milyon 857 bin 146 TL olarak açıklandı.