Emirhan Topçu'dan Konyaspor maçı sonrası şampiyonluk açıklaması
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Beşiktaşlı futbolcu Emirhan Topçu, Konyaspor maçı sonrası görüşlerini dile getirdi.

Son 5 Haber

Transferi yılan hikayesine döndü! Smolcic'de son durum

Askerlik şakası Dünya Kupası'nı karıştırdı! Güney Kore'den sert karar

Pierre Webo, Fenerbahçe'ye geri dönecek mi? Kamerun basını yazdı

İranlı yıldızın ABD vizesi, ilk maçın ardından sonra erdi!

FIFA, VAR odasında "üstünlük işareti" yapmakla suçlanan hakeme sahip çıktı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Beşiktaş'ın defans oyuncusu Emirhan Topçu, 2-0 kazandıkları Konyaspor galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.
"Yolun sonu, çok erken ama, yolun sonu şampiyonluk"
Karşılaşmayı değerlendiren Emirhan Topçu "En başta taraftarımız çok güzel organize oldu, atmosfer harikaydı, destekler çok iyiydi. Takım adına teşekkür ederim. Gol yemedik, güzel galibiyet aldık. Gol yemeden maçı bitirdik. Defans oyuncuları için bu önemlidir. Yolun sonu, çok erken ama, yolun sonu şampiyonluk. Devam! Başka söyleyecek bir şey yok." dedi.
"Ben de elimden geleni yapmaya çalışıyorum"
Defans hattı ile ilgili konuşan Emirhan Topçu "Defans oyuncuları şöyledir; oynayan oynamayan herkes beraber konuşur, antrenmanda da birlikte olur, kimse kimseye yabancılık çekmiyor. Paulista'ya geçmiş olsun. Çok büyük bir futbolcu kendisi. İnşallah kısa zamanda döner. Ben de elimden geleni yapmaya çalışıyorum. O bu şu yok, biz biriz, bir olmaya devam edeceğiz." diye konuştu.