Emre Demir: “Barcelona’da yalnız kaldım”
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Fenerbahçe'den Sakaryaspor'a kiralanan Emre Demir; performansı, kariyer planlaması, Barcelona süreci hakkında açıklamalarda bulundu. Detaylar haberimizde...

Son 5 Haber

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!

Hollywood yıldızları akın etti! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler

Arda Güler'den eleştirilerle ilgili açıklama! "Tüm eleştirileri haklı buluyorum"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Kayserispor'dan 2022'de 2 milyon Euro karşılığında Barcelona'nın B takımına transfer olan Emre Demir, Türkiye'ye Fenerbahçe formasıyla geri dönmüştü. 20 yaşındaki futbolcu, bu sezon ise Sakaryaspor'a transfer oldu. Demir, performansı, kariyer planlaması, Barcelona süreci hakkında flaş açıklamalarda bulundu.
"Bu sezon gelişim odaklı başladım"
Radyospor'da Salim Manav'ın canlı yayın konuğu olan Emre Demir, "Her kulüpte olduğu gibi sezon öncesinde Sakaryaspor'da da zorluklar oldu. Yeni başkanımız geldi. İnşallah hedefimiz bu sezon şampiyonluk. Emre Demir olarak kendimi çok iyi hazırladım. Beklentilerin olması güzel bir duygu. Farklı kulüpler, farklı takımlar benim için tecrübe oldu. Türk futbolunun benden beklentisi olması bana motivasyon oluşturuyor. Bu sezon öncesinde mentör eşliğinde çalıştım. Mentör eşliğinde mental çalışmalarıma devam ediyorum. Fiziksel anlamda da özel bireysel antrenör eşliğinde çalışıyorum. Bu sezon gelişim odaklı başladım. Bu şekilde devam ediyorum.” dedi.
"Fenerbahçe’ye dönmek ve formayı almak istiyorum"
Demir, “Barcelona‘ya çok erken yaşta transfer oldum. İspanya’ya erken yaşta gitmem, ailemden uzak olmam benim için bir handikap oldu, yalnızlık yaşadım. Fenerbahçe’yle sözleşmem devam ediyor. Sakaryaspor’da sezonu en iyi şekilde tamamlayıp. Güçlü bir şekilde Fenerbahçe’ye dönmek ve formayı almak istiyorum.” dedi.