Erdoğan, "Stadı bizim verdiğimiz paralarla yaptılar" dedi, akıllara Orman'ın sözleri geldi!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Erdoğan, "Stadı bizim verdiğimiz paralarla yaptılar" dedi, akıllara Orman'ın sözleri geldi!

Son 5 Haber

Dünya Kupası teknolojisi Süper Lig'e geliyor! Kulüpler ortak karar aldı

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Erdoğan, "Stadı bizim verdiğimiz paralarla yaptılar" dedi, akıllara Orman'ın sözleri geldi!
AJANSSPOR- Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ampute Milli Takımımızı tebrik ederken sarf ettiği sözler tartışmayı da beraberinde getireceğe benziyor.
Spor Başkanı Osman Aşkın Bak, Milliler'in 2-1 kazanıp Avrupa Ampute Futbol Şampiyonu olduğu maçın ardından telefonla Ukrayna'da ziyaretlerde bulunan Erdoğan'ı aradı. İlk olarak sözü Bakan Bak alırken, "Beşiktaş'a saha için teşekkür ediyoruz efendim. Bizim talebimizi kırmadılar" dedi.
Bunun üzere Cumhurbaşkanı Erdoğan da gülerek, "Beşiktaş Kulübünün mü saha? Bizim verdiğimiz paralarla yaptılar" yanıtını verdi.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman ise geçen ay Tivibuspor'da katıldığı yayında Vodafone Park için şu sözleri sarf etmişti: " Türkiye'nin her yerine dünyanın en iyi statları yapıldı. Devlet yaptı hepsini. Biz hariç."