Erol Bulut: 'Futbolcularımı tek tek tebrik ettim.'
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü Erol Bulut, 2-0 kazanılan Galatasaray maçının ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Erol Bulut: 'Futbolcularımı tek tek tebrik ettim.'
Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü Erol Bulut, 2-0 kazanılan Galatasaray maçının ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
"Maçı kazanmak istiyorduk kesinlikle. Futbolcularımı tek tek tebrik ettim. Taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Kalemizde fazla pozisyon vermemeye çalıştık. Galatasaray'n 60. dakikadan sonra yorgun olacağını düşündük. İkinci yarı biraz baskı göreceğimizi biliyorduk. Birlikte savaşmaya devam etmek istiyoruz."
Basın toplantısında neler dedi?
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

Inter'den Hakan Çalhanoğlu kararı! Sözleşme imzalanmayacak ama...

Millilere ceza: Özel uçakları iptal edildi!

Bursaspor'dan çifte bomba: Lincoln Henrique ve Lewis Baker tamam!

Galatasaray maçında yıldızlaşmıştı: Hull City teklifini yaptı!

Konyaspor yıldız adayını kadrosuna katıyor: 2021'de...

Türkiye Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi şampiyonu Fenerbahçe İstanbul Jet!

Çaykur Rizespor'da veda: "Her şey için teşekkürler"

Mario Lemina'nın kardeşi TFF 1. Lig'de!

Rafa kaldırılmıştı... Galatasaray'dan Bertuğ Yıldırım operasyonu!

Yusuf Şimşek'in acı günü

Fenerbahçe yönetimi futbolcularla buluştu

Özbek: "Projelerin gerçekleşmesini sağlayan Bankalar Birliği anlaşmasından çıkmış olmamızdır"

Elazığspor'a Süper Lig'den transfer

Iğdır FK'dan orta saha hamlesi! Sözleşme...

Batman Petrolspor'dan stoper hamlesi! Anlaşma yakın...
