Erzurumspor FK, iki futbolcuyla yeniledi!
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Erzurumspor FK, Süleyman Koç ve Göktuğ Bakırbaş ile sözleşme yeniledi.

Son 5 Haber

Galatasaray'da Singo'ya Avrupa devi talip oldu! Türk futbol tarihine geçecek bonservis...

Şenol Güneş'ten Türkiye - ABD maçı sonrası değerlendirme

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Erzurumspor FK, Süleyman Koç ve Göktuğ Bakırbaş ile sözleşme yeniledi.
Mavi-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, iç transfer çalışmalarını sürdüren Erzurumspor FK, Süleyman Koç ve Göktuğ Bakırbaş'la 1'er yıllık sözleşme imzaladı.
Kulüp başkanı Ahmet Dal, Erzurumspor tesislerinde iki futbolcunun katılımıyla düzenlenen imza töreninde, "İki arkadaşımızla beraber büyük mücadeleler verdik, şimdi yine buradalar. Ailemizin eksik olan parçalarını tamamlayarak devam ediyoruz. Şehrimize, takımımıza ve kıymetli iki futbolcumuza hayırlı uğurlu olmasını diliyor, sağlıklı, sakatlıksız ve başarılı bir sezon geçirmelerini diliyorum." ifadelerini kullandı.