Fatih Öztürk: "İnandık, yendik ve mutluyuz."
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Fatih Öztürk: "İnandık, yendik ve mutluyuz."

Son 5 Haber

Dünya Kupası teknolojisi Süper Lig'e geliyor! Kulüpler ortak karar aldı

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Fatih Öztürk: "İnandık, yendik ve mutluyuz."
Akhisarspor'un kalecisi Fatih Öztürk, Galatasaray maçının ardından NTV'ye açıklamalar yaptı. Fatih Öztürk'ün açıklamalarından Ajansspor'un derledikleri şu şekilde:
Saffet hocanın gidişinden sonra sıkıntı yaşadık. Yolu açık olsun. Cem hoca ile devam ediyoruz. Kulübün içinden. Avrupa maçında iyi oynamaya çalıştık. Galatasaray ligin lider. Çok güzel olacağını biliyorduk. Savaşmamız gerekiyordu. Gol attık VAR'dan dolayı kabul edilmedi. Penaltı oldu, çıkardım. İnandık, yendik ve mutluyuz.
Ekstradan 6 maç daha oynayacağız bu da sıkıntı değil. Bunun karşılığını vermek zorundayız, sonuçta profesyonel insanlarız.
AJANSSPOR
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...