F.Bahçe maçına damga vurdu: Mateusz Lis'ten penaltı sözleri!
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig’in 2. haftasında Fenerbahçe ile sahasında berabere kalan Göztepe'de kaleci Mateusz Lis, Heliton ve Arda açıklamalar yaptı. İşte detaylar...

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig’in 2. haftasında Fenerbahçe ile sahasında 0-0 berabere kalan Göztepe'de kaleci Mateusz Lis, Heliton ve Arda Okan Kurtulan açıklamalarda bulundu.
"Son dakikada takımıma yardımcı olduğum için çok mutluyum"
Fenerbahçe karşısında penaltı kurtaran kaleci Lis, "Çok değerli 1 puan. İki takımın da kazanabileceği bir maçtı. Planımız vardı, en iyi şekilde sahaya yansıttık. Son dakikada takımıma yardımcı olduğum için çok mutluyum. Ben böyle anlarda ekstra işler yapmak zorundayım. Kazanamadığımız için de üzgünüz. Gerçekten kazanmak istiyorduk. Gol yememek iyiydi bizim adımıza. Şampiyonlar Ligi mücadelesi veren böylesi önemli bir takıma karşı puan almak önemli" dedi.
Heliton: "Bugün kazanmak istiyorduk ama 1 puan aldık"
İzmir ekibinde Heliton ise, "Başlangıçlar çok önemli. Geçen hafta galibiyetle başladık. Bugün kazanmak istiyorduk ama 1 puan aldık. Göztepe, Süper Lig'de ileri gitmek isteyen bir takım. Geçen yıl aslında lige çıktıktan sonra iyi bir sezon geçirdik. Bu yıl kesinlikle daha güçlü olduğumuzu düşünüyorum. Taraftarlarımız bizi müthiş desteklediler.
"Savunmada çok iyiydik"
Onlar da mücadelemiz için buradalar. Biz de onlarla hırsımızı birleştirip yolumuza devam edeceğiz. Savunmada çok iyiydik. Hocamızın dediği gibi iyi bir atak savunmayla başlar. Bunu hep beraber yaptık. Birbirimize yardım ettik. Tüm takım halinde savunma yaptık. Elimizden gelen her şeyi sahada verdik. Göztepe ruhu, sahada birlikte savaşmak demek" şeklinde konuştu.
Arda Okan Kurtulam: "akım olarak iyi savaştık"
Arda Okan Kurtulan da, "Uzun süre eksik oynadık. Takım olarak iyi savaştık. Saha içinde Göztepemizi iyi şekilde temsil etmek istiyoruz. Daha iyi günler göreceğiz." ifadelerini kullandı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

CANLI ANLATIM | Türkiye - ABD

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

(GOLLER ve ÖZET) Japonya - İsveç | Maç Sonucu: 1-1

Ekvador'dan muhteşem geri dönüş! Almanlar son maçta yıkıldı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3

"Süper Lig'de 15 kulübün yönetiminde sabıkalı kişiler var"

A Milli Takım'ın ABD maçı muhtemel 11'i belli oldu!

Antalyaspor, yeni teknik direktörüne kavuşuyor! Antalya'ya geliyor

Galatasaraylı Leroy Sane'den Dünya Kupası'nda gol sevinci

İlhan Parlak'tan 2 haftada istifa kararı!

(Yazılı Özet) Polonya - Türkiye Maç Sonucu: 3-2

(GOLLER ve ÖZET) Curaçao - Fildişi Sahili | Maç Sonucu: 0-2
